شما اینجا هستید
اخبارکیش » واکسن کرونای بالای ۱۸ سال کیش چه شد؟!

طبق خبر درج شده دررسانه ها به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در تاریخ پانزده مرداد منتشر شد، دکتر نمکی وزیر بهداشت دستور رسمی واکسیناسیون عمومی در کیش و قشم را صادر کرد. در روزهای اخیر، آمار بسیار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در جزیره کیش که وضعیت قرمز را نیز پشت سر گذاشت و به مرز وضعیت سیاه نیز نزدیک شد، مرهون غفلت برخی از مردم، عدم کنترل لازم ضوابط بهداشتی در اماکن عمومی، نبود کنترل لازم در مبادی ورودی جزیره و حضور میزان زیادی از مسافرین طی در چند ماه گذشته بوده است.

هم اکنون یک هفته از دستور صادره وزیر گذشته و همچنان هیچ خبری در خصوص واکسیناسیون عمومی جزیره کیش به گوش نمی رسد و تاریخ مشخص و دستورالعمل ثبت نام نیز از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولین بهداشت و درمان جزیره صادر نشده است.

جدای از اقدامات دیرهنگام ستاد کرونای کیش در پیک پنجم که آن بنا به مطالبه مردمی و فشار افکار عمومی صورت گرفت، شروع هر چه سریع تر واکسیناسیون عمومی نیز از دیگر مطالبات مهم کیشوندان در این روزها می باشد تا مسئولین محترم با ارج نهادن جان انسان ها و پیگیری شبانه روزی جهت تسریع در تحویل واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اقدامی موثر ترتیب دهند و مردم را از بلاتکلیفی و جزیره را از وضعیت نا بسامان فعلی خارج نماید و فرصتی جهت تنفس کادر پرتلاش درمان به وجود آورد.

گفته می شود این بلاتکلیفی در حالیست که در در تاریخ بیست و سوم تیر ماه، فرایند واکسیناسیون عمومی در جزایر خلیج فارس به جز کیش و قشم ! آغاز شد و پس اکنون پس از گذشت یک ماه و با وجود آمار مبتلایان و فوتی بالا در جزیره کیش و قرنطینه ای که در هیچ یک از نقاط ایران به این شدت اعمال نشده و صرفا با همکاری و صبر کیشوندان عزیز و تلاش عوامل پر تلاش انتظامی میسر شده است، هنوز اقدامی جهت آغاز فرایند واکسیناسیون عمومی بالای هجده سال و حتی ثبت نام آن نیز آغاز نشده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش