شما اینجا هستید
اجتماعی » نوروز امسال وقوع تصادفات رانندگی در جزیره کیش ۱۵ درصد کاهش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش سرهنگ مهدی توانگر با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس در این جزیره همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده است اظهار داشت: نوروز امسال با توجه به حضور ۱۵ هزار خودروی مسافران شاهد تراکم تردد در جزیره بودیم و پلیس راهور قدردان صبوری کیشوندان و مسافران در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

وی افزود: نوروز امسال ۱۰ هزار و ۱۳۹ خودرو در این جزیره به علت تخلفات مختلف رانندگی جریمه شدند که پنج هزار و ۳۵۸ مورد از این تخلفات توسط دوربین ها بع علت تخطی از سرعت غیر مجاز ثبت شده است.

توانگر اضافه کرد: بقیه تخلفات نیز مربوط به بخش های مختلف از جمله یک هزار و ۷۴ مورد توقف ممنوع، ۹۳۱ مورد برای کثیفی خودروها، ۶۵۵ مورد استفاده از تلفن همراه است.

وی با بیان اینکه علی رغم ارائه آموزش های مستقیم به ۱۵ هزار خودروی وارد شده به جزیره توسط پلیس عمده تخلفات صورت گرفته توسط مسافران و بیشتر در حوزه تخطی از سرعت اعلامی انجام شده است افزود: همچنین در این مدت ۱۶۰ دستگاه خودرو و ۳۱۶ دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات حادثه ساز، عدم رعایت شئونات اسلامی و کلاه ایمنی از سوی پوتورسواران توقیف شده اند.

فعالیت ارایه خدمات نوروزی به مسافران از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا روز گذشته نهم فروردین حدود ۱۷۶ هزار نفر از مسیرهای دریایی و هوایی وارد جزیره شده اند که بیش از ۷۳ هزار نفر با استفاده از کشتی و بیش از ۱۰۳ هزار نفر نیز با استفاده از هواپیما به کیش سفر کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش