شما اینجا هستید
اجتماعی » دستگیری ۲۴ نفر در طرح ویژه مبارزه با سرقت و مالخران در کیش

سرهنگ ” علی اصغر جمالی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور ، اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان، مالخران و خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: گشت تخصصی آشکار و نامحسوس پلیس پیشگیری و عملیات این فرماندهی موفق شدند ۲۴ سارق و مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه تاکنون موتورسیکلت های شارژی ، پمپ های آب و لوازمی از اماکن عمومی و خصوصی و…. کشف وبه مالباختگان تحویل و شناسایی صاحبان دیگر اموال نیز در حال انجام است افزود: همچنین در این طرح ۵۰ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش همچنین خاطرنشان کرد: کیش جای امنی برای افراد متخلف نیست و با همکاری خوب مردم و تماس با سامانه ۱۱۰ و ارائه گزارش‌های مردمی نیروهای پلیس با افراد متخلف قانون شکن برخورد خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید

    همه توصیه میکنیم با اطمینان بیجا به اسباب بازیهایی مثل حفاظ، درب، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیرهایی که به اسم ضد سرقت تو منزل و محل کار نصب میکنند بدون دریافت ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت باعث بیچارگی خانواده نشن و هر چیزی برای غیر ممکن کردن ورود سارقین میخرند حتما از فروشندگان معتبری بخرند که اولا امروز نیومده باشند و فردا دیگه اثری ازشون نباشه و دوم اینکه فقط به تجهیزاتی اطمینان کنند که فروشنده برای تضمین ضد سرقت بودن مطلق اون تجهیزات، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سراقت ارائه کنه و هرگز به عباراتی مثل ضد برش، ضد اسید، ضد سرقت، حفاظتی، وقت بیشتری از دزد تلف میکنه، کار دزد را سخت میکنه، دزد را فراری میده و … مطلقا اهمیت ندن

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش