شما اینجا هستید
اخبارکیش » پیش تولید فیلم سینمایی تلویزیونی «یک شب پرهیاهو» آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از روابط عمومی‌فیلم؛  فیلم سینمایی تلویزیونی «یک شب پر هیاهو» به نویسندگی رضاجلالی و با کارگردانی سعید کوه زاد برای پخش از شبکه نمایش خانگی و همچنین سیمای جهموری اسلامی ایران با فیلمیرداری در جزیره کیش و تهران آماده می شود.

داستان «شب پرهیا هو» در یک مجتمع آپارتمانی رخ می دهد که مردی قصد دارد با دعوت از باجناق هایش، آنها را آشتی بدهد. دو دزد تازه کار به یکی از آپارتمان ها آمده و آنجا گیر افتاده و پیرزنی هم در حال فضولی کردن از حوادث مجتمع است. حوادث عجیب و خنده داری رخ می دهد. سرانجام دزدها دستگیر می شوند. داستان ادامه دارد…

از دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه‌کنندگان: رضاجلالی، سعید کوه زاد، جانشین تهیه کننده :مهرداد گرایلی، دستیار تهیه: افشین ترکاشوند، مدیرتولید و برنامه‌ریز: مهرداد گرایلی، جانشین مدیر تولید: سمیه قرایی و دستیار کارگردان: علی مربی، آرش شهبازی، تدوین و صداگذاری: سعید کوه زاد و مجید خانی،

مجریان طرح: موسسه نگاه افق رسانه پلت فرم های شعله فیلم ،وی اودی فیلم،(شعله شاهین،رضاجلالی).

افشین ترکاشوند به عنوان خواننده و بازیگر فیلم و همچنین مریم طاهری، علیرضا دانشمندی، سنا کوچک نیا، تیام ابراهیمی نژادی و آنابیتا عظیمی به عنوان بازیگران نسل جدید، درکناردیگر بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

براساس این گزارش، آنابیتا عظیمی و مهین نوبخت مسئولیت طراح گرافیست پوستر بنر بیلبرد و‌ جلوه های ویژه تیتراژ فیلم را به عهده گرفته اند.
گفتنی است مراحل فنی (تدوین و‌اصلاح رنگ و وصداگذاری) نیز همزمان با تولید انجام می شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش