شما اینجا هستید
اجتماعی » نظارت مستمر کارشناسان بهداشت محیط کیش بر نحوه تهیه و توزیع مواد غذایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی

مهندس احمدی، سرپرست بهداشت کیش  گفت: به منظور حفظ سلامت عموم، کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بر نحوه تهیه و توزیع مواد غذایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی به طور مستمر نظارت دارند.

وی افزود: ۴۳۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۱۸۶ مورد بازدید از اماکن عمومی، ۳۹ بازدید از غرفه های لوازم آرایشی و بهداشتی در مهر ماه توسط کارشناسان بهداشت محیط صورت گرفته است.

سرپرست مرکز بهداشت اظهار داشت: در بازدید های انجام شده در مهر ماه تعداد ۲۲ اخطار بهداشتی صادر و ۳ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی در محل کار به مراجع قضایی معرفی شدند .

مهندس احمدی عنوان کرد: ۱۵ مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی، ۷ مورد نمونه برداری مواد غذایی، ۴۰ مورد بازدید از مدارس و مهدهای کودک، یک مورد بررسی آلودگی ناشی از فاضلاب، ۱۵۷ مورد اندازه گیری کلر آب آشامیدنی و ۱۱۲۱ مورد سنجش مواد غذایی با تجهیزات پرتابل و معدوم کردن هزار و ۵۶۰ کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در کیش طی یکماه مهر انجام شده است .

این مقام مسئول گفت: در خصوص رسیدگی به شکایات واصله (مواد غذایی، فاضلاب ،پسماند، آب و …)  از سامانه مدیریت ارتباطات مردمی ۱۹۰ و ۱۲۴  تعداد ۲۰ مورد شکایت  توسط کارشناس بهداشت محیط کیش دریافت شد که پس از ارسال شکایت به کارشناسان بهداشت محیط، از محل بازدید و در زمان مقرر  اقدامات لازم صورت گرفت و مطابق دستورالعمل رسیدگی به تخلفات  بهداشتی در سامانه ثبت شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش