شما اینجا هستید
اجتماعی » امروزه همه کشورهای دنیا‌ به‌ جز ایران بردگان اقتصادی آمریکا هستند

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری با بیان اینکه امروزه همه کشورهای دنیا، به‌جز ایران بردگان اقتصادی آمریکا هستند، گفت: جمهوری اسلامی پرچم کشیدن آمریکا را از اوج سلطه جهانی را کشیده و باید این واقعیت برای همه دنیا تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از   تسنیم، حجت‌الله عبدالملکی پیش ازظهر امروز در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان در میدان انقلاب سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از حضور باشکوه و گسترده همه مردم تشکر می‌کنم.

وی جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم کرد و گفت: ان‌شاء الله به زودی شاهد نابودی شیطان بزرگ باشیم.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل را شیطان کوچک خواند و تصریح کرد: در تمام دوران شیطان در مقابل انسان حضور داشته و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیز دشمنان همواره دنبال توطئه و تفرقه و نابودی مسلمانان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از دهه ۵۰ آمریکا شیطان بزرگ برای ایرانیان شده است، افزود: خباثت آمریکا، جنایت‌ها و خونریزی‌ها بر علیه بشریت در دنیا برای همه مشخص است. سال‌هاست از آمریکایی‌ها زخم خورده‌ایم در اتفاقی هزار میلیارد تومان اقتصاد ایرا ضرر دیده و هزاران نفر شهید شدند.

عبدالملکی با انتقاد از اینکه چرا غربی‌ها علیه جنایات‌های آمریکا و اسرائیل قیام‌ نمی‌کنند، اظهار کرد: این کشورها فکر می‌کنند که از لحاظ اقتصادی وام‌دار آمریکا هستند. سئوال اینجاست آیا از دزدی سالانه تیلیارد دلار آمریکا از اموال مردم سراسر دنیا خبر دارید؟ آمریکا سالانه یک هزار میلیارد دلار؛ ۲٫۵ برابر کل تولید ایران از جیب ملت‌های دنیا بر می‌دارد.

وی بیان‌ کرد: در طول سالیان اخیر آمریکا ۵۰ هزار میلیارد دلار از اموال کشورهای دنیا سرقت کرده و سیاست‌هایش نابودی ۷۵ کشور دنیا بوده است.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی “ایجاد بیماری‌هایی همچون ایدز، سیاه زخم و کرونا” را از دیگر دسیسه‌های آمریکا در جهت تقویت اقتصاد و تعادل در بازار کشور خودشان خواند و ابراز داشت: آمریکایی‌ها ۲۰۰ تحریم بر علیه مردم دنیا اعمال کرده و این کشورها را دچار چالش کرده‌اند.

به گفته وی، ساعت‌ها می‌توان درباره جنایت‌های آمریکا صحبت کرد. اسرائیل جدا از جنایات و کشت و کشتار در غزه؛ اقتصاد منطقه جنوب و غرب آسیا و شمال آفریقا را نابود و خسارت‌های زیای ایجاد کرده است.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه اسرائیل باعث فرار سرمایه‌گذاران به این‌کشورها و نابودی اقتصادشان شده است، افزود: این رژیم جعلی همواره دنبال جلوگیری از پیشرفت اقتصادی کشورهای دنیا است.

وی با بیان اینکه اسرائیل مهمترین ضربه اقتصادی جهان اسلام است‌، خاطر نشان کرد: کشورهای اسلامی ۱۵ درصد جمعیت دنیا را داریم اما کمتر از ۱۰ درصد تولید متعلق به ماست و عاملش نیز سیاست خبیث همین رژیم صهیونیستی است.

عبدالملکی با بیان اینکه امروزه همه کشورهای دنیا، به‌جز ایران بردگان اقتصادی آمریکا هستند، گفت: جمهوری اسلامی پرچم کشیدن آمریکا را از اوج سلطه جهانی را کشیده و باید این واقعیت برای همه دنیا تبیین شود.

وی عنوان کرد: تمام کشورهای غرب آسیا مدیون جمهوری اسلامی هستند چراکه اگر اقتدار ایران نبود، رویای پلید اسرائیلی‌ها محقق می‌شد اما به فدموده امام و رهبری و برکت خون شهدا و جبهه مقاومت؛ اسرائیل نابود خواهد شد.

مشاور رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما اسرائیل را در قواره جمهوری اسلامی نمی‌بینیم چراکه اگر ایران بخواهد برای نابودی اسرائیل اقدام کند، ظرف ۳ تا ۵ روز نابود خواهند شد.

به گفته وی؛ آمریکایی‌ها حاکمیت اسرائیل را حفظ کرده‌اند اما در عملیات‌های اخیر یک عملیات موفق بر علیه جبهه مقاومت نداشته‌اند و یقینا همین جبهه و خون شهدای غزه کلک و شر آنان را خواهند کند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه کردستان در حرکت محکومیت رژیم صهیونیستی نقش تاثیرگذار داشته است، تصریح کرد: یقینا در پایان گام دوم انقلاب اسلامی موجودیتی از آمریکا و اسرائیل باقی نخواهد ماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش