شما اینجا هستید
اخبارکیش » از آتش نشانی و امدادگری هلال‌احمر کیش تا کسب مقام قهرمانی پیشکسوتان «کیوکوشین» کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش، مرتضی پورمحمدی، آتش نشان فرودگاه کیش و امدادگر داوطلب هلال‌احمر کیش که اصالتی لرستانی دارد، در وزن آزاد مسابقات کشوری کیوکوشین در رده سنی پیشکسوتان به مقام قهرمانی رسید.

پورمحمدی درباره مسیری که تا رسیدن به این قهرمانی طی کرده، گفت: «من از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در رشته ورزشی کیوکوشین آغاز کردم و پس از طی مراحل مختلف آموزشی، دان ۴ این رشته ورزشی را دریافت کردم و مربی این رشته ورزشی شدم. در رده‌های سنی مختلف چند مرتبه قهرمان کشور شدم و تا به امروز توانسته‌ام فعالیت خود را در این رشته ورزشی ادامه دهم.»او با اشاره به اینکه حضور در هلال‌احمر در تقویت روحیه ورزشی‌اش اثرگذار بود، بیان کرد: «من از سال ۱۳۷۹ به عنوان یک عضو جوان وارد مجموعه هلال‌احمر شدم که در ادامه به عنوان یک امدادگر در جمعیت هلال‌احمر کیش، توفیق خدمت به مردم را پیدا کردم. علاوه‌برآن، در حوزه آموزش نیز فعالیت‌های داوطلبانه‌ام را ادامه دادم و تلاش کردم تجربیاتم را به اعضای جوان منتقل کنم.»

پورمحمدی از تجربیاتش به عنوان آتش‌نشان می‌گوید و بر این باور است که خدمت به مردم و کشور در هر لباسی ارزشمند است و انگیزه‌ای مضاعف برای حضور در خط مقدم خدمت به مردم ایجاد می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش