شما اینجا هستید
اجتماعی » حفظ ارزش‌های فرهنگی اجتماعی جزیره کیش مطابق بر سبک زندگی ایرانی اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در این جلسه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به شعار *کیش ، بهشت خانواده ها* به معرفی و تشریح طرح فرهنگی و اجتماعی *صدف* پرداخت .
«سید علیرضا فاطمیان پور» اظهار کرد: طرح «صدف» برنامه‌ای برای سازماندهی و هدایت ظرفیت‌های مردمی در جهت پاسداشت و حفظ ارزش‌های فرهنگی اجتماعی جزیره کیش، مطابق بر سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
وی با اشاره به تبلور آرامش در جزیره کیش برای اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده ها، افزود: ارتقا و تقویت مسائل فرهنگ سازی شده در جزیره کیش از سهل انگاری و کمرنگ شدن موضوعات مهم فرهنگی اجتماعی جلوگیری می‌کند.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر تأمل جدی در برنامه ریزی‌های فرهنگی از سوی این معاونت اظهار کرد: برای حل موضوعات و چالش‌های پیش رو باید با برنامه ریزی جامع و هوشمندانه با اتکا به مشارکت مردمی و ایده های نو گام برداشت.
وی اضافه کرد: در طرح صدف به همه ابعاد از جمله عفاف و حجاب، ارتقا کیفیت خدمات، رعایت مسائل زیست محیطی، مقابله با ناهنجاری‌ها و بسیاری موارد دیگر توجه شده است.
مدیرعامل جامعه‌ بازاریان و بازرگانان کیش نیز با قدردانی از همه مدیرانی که در جهت کاهش و حل معضلات و مشکلات کیش تلاش می کنند گفت ؛ در راستای عمل نمودن به مسئولیت های اجتماعی، همه آحاد جامعه در برابر این خاکپاره نجیب ایران مسئول هستند.
رحمان سادات نجفی با اشاره به کارکرد بازارها بعنوان هسته های اقتصادی جزیره و اینکه بازارهای کیش براساس آیین نامه اجرای قانون تملک آپارتمان ها اداره می شوند ، از نهادها و تشکیلات حاکمیتی مستقر در جزیره خواست تا به وظایف قانونی خود عمل نمایند.
در این نشست ۴ ساعته ، اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش و همچنین مدیران بازارهای تجاری جزیره در خصوص اجرای این طرح و مسائل و مشکلات موجود به تبادل نظر پرداختند.
طرح فرهنگی اجتماعی صدف *از سوی سازمان منطقه آزاد کیش* ارائه و در حال پیگیری می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش