شما اینجا هستید
اجتماعی » آغاز اجرای طرح پیشگامان امنیت در کیش

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از آغاز اجرای طرح پیشگامان امنیت “پیشگیری و مقابله با سرقت” در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش، سرهنگ ” سید مسعود میرحسینی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:یکی از اقدامات اساسی پلیس، پاسخگویی به موقع و بهنگام به مطالبات مردمی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با استعانت از خداوند متعال و در اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت را در سطح جزیره کیش همزمان با سراسر کشور و با استفاده از توان واحد های عملیاتی در حال اجرا می باشد.

سرهنگ میرحسینی ادامه داد: ان شاالله ما تلاش خواهیم کرد که با شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای بتوانیم یک امنیت و آرامش خوبی را در سطح جزیره کیش رقم بزنیم.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: از آنجایی که امنیت مردم خوب و عزیز ما خط قرمز پلیس محسوب می شود لذا پلیس در این طرح با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که به هر صورت بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش