شما اینجا هستید
اجتماعی » رئیس جمهور گوشه چشمی هم به مردم کیش داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از خبرگزاری صداوسیما کیش، شیخ یعقوب شمس با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است و یادآور پیروزی مردم بر نظام سلطه، پیوستن ارتشیان به انقلاب اسلامی، بیعت نیروی هوایی با امام راحل، شکستن حکومت نظامی و فتح مراکز مهم همچون صداوسیما و پادگان‌های نظامی است.

وی با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند پیش رو، گفت: یکی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات‌های مختلف و انتخاب مسئولان بر اساس رای مردم است.

شیخ یعقوب شمس، گفت: داوطلبان تایید صلاحیت شده حق دارند تبلیغ کنند و برنامه‌های خود را برای مردم شرح دهند و اگر در دوره قبل نماینده مجلس بودند عملکردشان می‌تواند به عنوان تبلیغ محسوب شود و افرادی که در این دوره از انتخابات داوطلب شدند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف می‌توانند برنامه‌ها، توانایی‌ها و ایده‌های خود را برای مردم شرح دهند تا مردم بتوانند با شناخت کافی فرد مناسب را انتخاب کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش، گفت: تخریب و حذف در تبلیغات جایز نیست و کسی حق ندارد رقیب خود را تخریب کند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به هرمزگان، گفت: بسیاری از طرح‌های مهم در سفر اخیر ایشان به بهره‌برداری رسید و رئیس جمهور در شهرستان‌های استان با مردم دیدار کردند.

شیخ یعقوب شمس، ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهور کشورمان گوشه چشمی هم به مردم کیش داشته باشند و طرح‌های ملی با حضور ایشان در کیش افتتاح شود.

امام جمعه اهل سنت کیش، گفت: حضور رئیس جمهور در کیش باعث دلگرمی مردم و توسعه بیشتر جزیره کیش می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش