شما اینجا هستید
اجتماعی » لازم است برای نوروز زیر ساخت‌ها متناسب با نیاز کیش تقویت شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این روز‌ها یادآور مجاهدت‌های مردان و زنانی است که مقابل ظلم و استکبار ایستادند و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) خون بر شمشیر پیروز شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را مانند انقلاب رسول الله (ص) در صدر اسلام و مروج فرامین الهی در جامعه اسلامی بود.

امام جمعه کیش، ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی را یادآور شد و افزود: باتوجه به دشمنی ها، فتنه‌ها و کارشکنی‌ها با همت دولت سیزدهم و تلاش دانشمندان، ایران توانست با پرتاب یک موشک، چند ماهواره را همزمان به فضا پرتاب کند و این از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز توفیقات ایران را موجب خشم دشمنان دانست چرا که آنها ایران قوی و متکی به توان جوانان را بر نمی‌تابند و خطاب به دشمنان، گفت: اگر از قدرت ایران عصبانی هستید، باشید و از این عصبانیت بمیرید.

وی خطاب به آمریکایی‌ها هشدار داد: اگر به بهانه حمایت از اسرائیل به جبهه مقاومت فشار بیاورد جبهه‌های جدید برای مقابله با آنها گشوده می‌شود و نمونه اخیر آن هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی‌ها در اردن بود که پیش از این سابقه نداشت.

امام جمعه کیش از برگزار کنندگان مراسم اعتکاف قدردانی کرد و گفت: امسال ۶۰۰ نفر در مساجد کیش معتکف شدند و بیشتر آنان نوجوانان و جوانان بودند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به ظرفیت‌های کیش به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش آمار گردشگران اشاره کرد و با انتقاد از کمبود پرواز‌ها به کیش و قیمت بالای بلیت هواپیما، گفت: لازم است برای نوروز زیر ساخت‌ها متناسب با نیاز کیش تقویت شود و سیمای شهر و خدماتی که ارائه می‌شود به اندازه سال‌های گذشته نیست و اگر امروز تدبیر نکنیم در تابستان دچار مشکل خواهیم شد.

امام جمعه کیش با قدردانی از پیگیری مسئولان برای برطرف شدن مشکلات بیمارستان کیش که بصورت خصوصی بیماران را معاینه و درمان می‌کرد، گفت: با تلاش مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و حمایت دولت سیزدهم از این پس هر کسی بیمه باشد با مراجعه به بیمارستان کیش ۱۰ تا۳۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز به سفر رئیس جمهور به هرمزگان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در جزیره کیش هم طرح‌های بزرگ ملی برای افتتاح آماده شود و مقامات عالی رتبه کشور برای افتتاح به کیش سفر کنند.

وی سالروز فتح خیبر و شجاعت‌های حضرت امام علی (ع) در این جنگ، سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و سالروز ارتحال حضرت ابوطالب را گرامیداشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش