شما اینجا هستید
اجتماعی » ۲هزار و ۵۷۷ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ کیش در طرح نوروزی کیش

 

سرهنگ “فرج نظری” طرح ویژه نوروزی سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور از ۲۹ اسفندماه سال گذشته با حضور ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس در جزیره کیش آغاز گردید.
وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون ۲هزار و ۵۷۷ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش توسط کیشوندان و گردشگران صورت گرفته است.
سرهنگ نظری تاکید کرد: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ همزمان با ۵ خط ارتباطی پاسخگو شهروندان و گردشگران عزیز است که در طرح نوروزی بیش از ۸۰ درصد این تماس ها مشاوره و ارشاد قضایی و ۲۰ درصد مابقی تماس ها جنبه عملیاتی داشته و رسیدگی شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش ادامه داد: در نوروز امسال گشت های انتظامی تقویت شد به ویژه در سطح شهر و سواحل با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برخورد با ناهنجاری ها فعال شدند.
سرهنگ نظری گفت: عمده تماس های ۱۱۰ با محوریت راهنمایی و ارشاد مردم عزیز بوده است که این نشان از کاهش برخی از جرائم با مشارکت و دقت خوب مردم شریف دارد.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش سامانه ۱۱۰ را بهترین پل ارتباطی مردم با پلیس عنوان کرد و از همکاری خوب مردم در پیشگیری از جرائم تقدیر بعمل آورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش