شما اینجا هستید
اخبارکیش » ماستمالیزاسیون (طنز)

ظاهراً گفته اند که تعدادی از رسانه ها سیاه‌نمایی و بزرگنمایی می کنند…

لذا بر همه اصحاب رسانه واجب است که روی همه اخبار و گزارش‌ها ماست بمالند تا سفید جلوه کند. یعنی دیگر همه عوض «سیاه‌نمایی» باید به امر مهم و حیاتی «ماستمالی» بپردازند.

حالا چند خبر فرضی برایتان می‌نویسم و بعد به شیوه‌ای که باید بعد از این اخبار مخابره شوند بریتان ماستمالی می‌کنم.

خبر اول: طبق گفته شاهدان عینی، یک دانش آموز از قشر بی بضاعت در شهر جابلقا، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و پس از حدود یک ماه پیگیری، هیچ برخوردی با فرد متخلف انجام نشد. 

خبر اول بعد از ماستمالی: دو دانش آموز در مدرسه با هم تصادفا برخورد کرده و دعوای آنها به خانواده ها کشیده شد. مسئولان محترم آموزش و پرورش و اولیا، مدرسه، با ورود به موقع خود، مهربانانه دست نوازش بر سر دانش آموزان کشیده، با دادن هدیه از آنها خواهش کردند که آشتی کنند. با این نگاه پدرانه، مشکل این دانش آموزان حل شد و با هم آشتی کردند.

خبر دوم: کولبران تبلیغاتی، تابلوهای تبلیغی یک نمایشگاه را بر دوش گرفته و در شهر راه می روند. با انتشار ویدئوی این ضد تبلیغ، هزاران کامنت و خبر منفی درباره آن در فضای مجازی منتشر شده است.

خبر دوم بعد از ماستمالی: در یک روش جدید و بسیار تاثیرگذار که ویدئوی آن بیش از ۱۰۰ هزار بازدید در اینستاگرام داشته و بسیار دیده شده است، تبلیغات جشنواره به صورت روان در سطح جزیره در حال رفتن هستند.

به قول شاعر گفتنی:

نیست از ما مشکلی ای دوستان نازنین/ تا که باشد ماست ارزان، ماست‌مالی می‌‌کنند

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش