شما اینجا هستید
اخبارکیش » قرار داد کنسرسیوم رونق پایدار جزیره کیش به امضای اعضای آن رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، در اولین نشست ارکان کنسرسیوم رونق پایدار گردشگری کیش که روز پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در دفتر جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار شد، قرار داد کنسرسیوم رونق پایدار جزیره کیش تکمیل و به امضای جوامع ۵ گانه کیش رسید.

در این جلسه ۴ ساعته، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اظهار خرسندی از تدوین، انعقاد و اجرای این کنسرسیوم بین جوامع کیش، این قرارداد را زمینه ساز ایجاد رونق پایدار و انتفاع همه جوامع و اصناف کیش در همه فصول سال از جمله فصل کم رونق گردشگری عنوان کرد.

رحمان سادات نجفی با تأکید بر مشکلات حقوقی مؤسسه جشنواره و مناسبت های کیش و عدم فعالیت آن در سال‌های اخیر که آسیب های جبران ناپذیری را به فعالان اقتصادی وارد نموده ، همین کمبود را مهمترین عامل هم افزایی جوامع کیش عنوان کرد و افزود ؛ با تدوین این قرارداد و عملیاتی شدن ایده ها و برنامه های این کنسرسیوم با حمایت های معنوی و مادی سازمان منطقه آزادکیش، بخش اعظمی از اهداف مؤسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش محقق خواهد شد.

وی در ادامه گفت ؛ قطعا با طراحی در جهت درآمد های پایدار می توان شاهد برگزاری رویدادهای متنوع و تاثیرگذارِ ملی و بین المللی در جزیره کیش باشیم.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با یادآوری آیین رونمایی از مجموعه رویدادهای امسال با محوریت *کمپین بزن بریم کیش* که ۲۷ خرداد ماه سالجاری در کشتی امیرکبیر برگزار شد ، از اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای حمایت مالی از این کنسرسیوم در جهت ایجاد رونق در کیش زیبا خبر داد.

سادات نجفی همچنین با اشاره به رقابت جدی سایر مقاصد گردشگری داخلی و خارجی و تلاش برای تغییر ذائقه گردشگری مسافران ، تغییر در شیوه ادامه حیات گردشگری کیش را ضرورتی انکار ناپذیر عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه هدف از تشکیل این کنسرسیوم ، جلوگیری از آسیب بیشتر به اصناف کیش می باشد ، اظهار امیدواری کرد با اجرای این قرارداد ، شاهد ریل گذاری جدیدی در عرصه اقتصادی جزیره خواهیم بود.

در ادامه هریک از اعضای بخش خصوصی به عنوان ارکان کنسرسیوم،  با بررسی جزئیات شیوه نامه اجرایی ، آمادگی همه جانبه خود را برای اجرای دقیق این قرارداد اعلام نمودند.

در پایان این نشست با مشخص شدن شرح وظایف هر یک از اعضا ، شیوه نامه کنسرسیوم رونق پایدار جزیره زیبای کیش به امضای اعضای بخش خصوصی رسید و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به طراحی مکانیزم ایجاد درآمد با در نظر گرفتن اقتضای هر تشکل صنفی با مساعدت سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات لازم و مقتضی صورت پذیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش