شما اینجا هستید
اخبارکیش » دیدار معاون ورزش و تفریحات سالم با روسای فدراسیون‌های رزمی و پزشکی ورزشی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از روابط‌عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، در تاریخ چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات سالم در خصوص میزبانی جزیره کیش از مسابقات آسیایی کیک بوکسینک و اردوهای تیم های ملی با افشین چگینی رئیس فدراسیون انجمن های رزمی کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار افشین چگینی با اشاره به میزبانی های موفق جزیره کیش از رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی و بهره مندی از امکانات و زیرساخت‌های خوب ورزشی شرایط کیش را جهت برگزاری مسابقات آسیایی کیک بوکسینک و اردوهای تیم های ملی مطلوب دانست و مقرر گردید در خصوص برگزاری رویدادهای مختلف رزمی در جزیره کیش توسط فدراسیون انجمن‌های رزمی برنامه ریزی گردد.

همچنین فرضی پور با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی و دیدار با غلام رضا نوروزی رئیس این فدراسیون در خصوص افتتاحیه مرکز پزشکی ورزشی کیش که با حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات ایجاد و تجهیز شده است به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

نوروزی جهت تجهیز هر چه بهتر مرکز پزشکی ورزشی کیش مبنی بر تخصیص برخی تجهیزات به این بخش قول مساعد داد و اعلام کرد در افتتاح این مرکز حضور خواهند داشت.

وی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط به مباحث پزشکی ورزشی با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم در جزیره کیش نیز اعلام آمادگی کرد.

مرکز پزشکی ورزشی کیش با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال جهت ارائه خدمات به ورزشکاران، تیم‌های ورزشی، پوشش پزشکی مسابقات و ارائه خدمات به بیمه شدگان ورزشی در دهکده ورزشی المپیک ایجاد گردیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش