شما اینجا هستید
اجتماعی » کشف ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، مأموران پایگاه دریابانی کیش در حین کنترل حوزه آبی به یک فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی گفت: مأموران دریابانی در بازرسی از این شناور موفق به کشف ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۳ خدمه و اعزام آنان به مرجع قضائی شدند.
سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی را از کشور را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت های قاچاق به شناورهای خارجی می کنند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: متأسفانه با توجه به اینکه اینگونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، افراد هنجارشکن در این حوزه ورود می کنند و باید بدانند پلیس در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام در صحنه حاضر است و با مجازات هایی که توسط مقام قضائی برای این افراد تعیین و اعمال می شود در آینده شاهد افزایش بازدارندگی و عدم ورود متخلفان به این حوزه باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش