شما اینجا هستید
اجتماعی » ثبت نظر شهروندان کیش در سامانه جامع رضایت سنجی عملکرد ادارات و نهادها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا فاطمیان پور از فعالیت سامانه جامع رضایت سنجی عملکرد ادارات و نهادها از روز یکشنبه ۱۷ تیر خبر داد و گفت: این سامانه در راستای ارزیابی کیفی و پایش عملکرد ادارات و نهادهای ارائه دهنده خدمات در جزیره کیش آغاز به کار می کند.

فاطمیان پور در ادامه افزود: سامانه رضایت سنجی به عنوان بازوی ارتباطی بین مردم و مسئولان در راستای احصاء نظر آنان در مورد کیفیت ارائه خدمات و همچنین ارسال پیشنهادات و انتقادات بخش‌های مختلف دولتی اعم از سازمان و ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش و بخش‌های مختلف خصوصی طراحی شده است که در پایان پس از ثبت نظرات و جمع‌آوری داده‌ها، دستگاه های برتر از نظر پاسخگویی معرفی می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به فعالیت این سامانه در دو بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: بخش دولتی شامل ادارات و نهادهای جزیره کیش و ادارات سازمان و بخش خصوصی شامل سامانه سنجش میزان رضایت مردم از عملکرد بخش خصوصی شامل هتل‌ها، بازارها، فازهای خدماتی، مراکز تفریحی و گردشگری و نقطه مکان های خصوصی مانند تاکسی ها، مغازه ها، صنوف مختلف است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.وی اظهار داشت:  ساکنان و گردشگران جزیره کیش برای ثبت نظرات خود در سامانه رضایت سنجی از عملکرد کارکنان می‌توانند با اسکن کد دو بعدی QR Code نصب شده در هر اداره با گوشی هوشمند یا نرم‌افزار بارکدخوان، پس از ورود به این سامانه نظر خود را در خصوص نحوه ارائه خدمت در قسمت سئوالات رضایت ‌سنجی ثبت و یا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنند.

یادآور می شود، با توجه به نتایج گزارش‌های مردمی و پایش اطلاعات ثبت شده در سامانه در بازه های زمانی مشخص، اقدامات لازم برای اصلاح و ارتقاء سطح کیفی خدمات انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش