شما اینجا هستید
اجتماعی » محدودیت های ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا حسینی در کیش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش، سرهنگ” مهدی توانگر ” ریس پلیس راهور کیش گفت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا حسینی تردد در مسیر اعلامی ذیل تا پایان مراسم ممنوع می باشد.
*در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳، تردد و توقف کلیه خودروها از خیابان های خراسان، آذربایجان و عارف و … به سمت مسجد امام حسن (ع) از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم ممنوع می باشد و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین تردد داشته باشند.
*در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۳، تردد و توقف کلیه خودروها از میدان امیرکبیر تا میدان ساحل و بلعکس، از میدان ساحل تا سه راهی پردیس و بلعکس از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم ممنوع می باشد و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین تردد داشته باشند.
** در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳، تردد و توقف کلیه خودروها از میدان غدیر تا میدان المپیک ، از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم ممنوع می باشد و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین تردد داشته باشند.
رئیس پلیس راهور کیش در ادامه بیان داشت : از کلیه شهروندان محترم تقاضا می شود نهایت همکاری را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم با کارکنان پلیس کیش داشته و از پارک نمودن خودرو های خود در مسیر های اعلامی جدا خودداری کنند، بدیهی است خودرو های پارک شده در مسیر های عزاداری بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد و سامانه  ۱۲۰ راهور بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شهروندان و گردشگران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش