شما اینجا هستید
اخبارکیش » مرحله دوم استعدادیابی تیم ملی نوجوانان در کیش

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش مرحله دوم استعدادیابی برای تیم ملی فوتبال نوجوانان با حضور محمد قریشی سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش و همچنین عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در استادیوم شماره یک المپیک کیش برگزار شد.
در حاشیه این مراسم قریشی معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش در گفتگو با بازیکنان و مسئولان با اشاره به توانمندی ورزشکاران کیش برای کسب موفقیت در سطح ملی اظهارداشت: با استفاده بهینه از امکانات خوب جزیره کیش و برنامه ریزی مناسب در جهت شکوفایی استعدادهای بومی افق های بسیار روشنی فراروی ورزش کیش گشوده خواهد شد.
 سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم اعلام آمادگی کرد تا پیش از اعزام تیم به مسابقات  آسیایی ، جزیره کیش میزبان این تیم برای برگزاری اردوی تدارکاتی باشد.
عباس چمنیان نیز با اعلام رضایت از امکانات موجود در کیش و شرایط مشابه آب و هوایی این منطقه با کشور اردن از پیشنهاد معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش برای برگزاری اردوی تدارکاتی استقبال کرد.
وی با تقدیر از معاونت ورزش و تفریحات سالم و  هیات فوتبال کیش برای اهتمام ویژه نسبت به کشف استعداد های منطقه و برگزاری برنامه استعدادیابی تصریح کرد: من در مدت فعالیتم از نحوه استعداد یابی ۱۱استان بازدید کرده ام که جزیره کیش از بهترین مراکز بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش