شما اینجا هستید
اخبارکیش » نخستین کیش اکسپو و دومین نمایشگاه شهر پایدار در جزیره کیش برگزار می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش، امین میرزایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش اظهار کرد: دومین نمایشگاه شهرپایدار با محوریت اقتصاد پایدار، انرژی های تجدیدپذیر، ساختمان‌های هوشمند و پایدار، خدمات تجارت الکترونیک، دولت هوشمند و حمل و نقل پایدار با حضور شهرداران، اعضای شوراهای شهر و نمایندگانی از شهرهای خارجی،  از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل کنسرسیومی از شرکت‌های فناور ایرانی و کشورهای پیشرو در حوزه شهرپایدار بر بهره‌گیری از تجربه و توان و دستاوردهای پایدارسازی و هوشمندسازی فضای شهری توسط کشورهای توسعه یافته در این مقوله تاکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری و نوآوری، مدیران و مسئولان اقتصادی کشور، صنایع مرتبط با شهرپایدار، مدیران و کارشناسان حوزه شهری، نخبگان و صاحب‌نظران در زمینه شهرپایدار، فعالان حوزه حمل و نقل و انرژی‌های پایدار، فعالان عرصه ساختمان و ملزومات ساختمانی، فعالان عرصه هوشمندسازی، از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.
میرزایی با اشاره به بازخوردهای نخستین نمایشگاه شهرپایدارافزود: بیشاز  ۱۵۰ شرکت که یک سوم آن ها شرکت‌های دانش بنیان بودند در نمایشگاه نخست شرکت کردند و بیش از ۷ هزار نفر از اعضای شوراهای شهری و شهرداری‌ها از این نمایشگاه بازدید کردند.
وی با اشاره به حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در دومین نمایشگاه تعداد بازدید‌کنندگان به ۲ برابر این میزان برسد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به موضوع اقتصاد پایدار و تامین مالی و سرمایه گذاری در این دوره از نمایشگاه افزود: همایشی با موضوع اقتصاد پایدار و تامین مالی و سرمایه گذاری با مشارکت بانک ها، بیمه ها، نخبگان و صاحب نظران این عرصه در نمایشگاه با محوریت دولت هوشمند، مدیریت شهری، هوشمندسازی ونوآوری با حضور سخنرانان مطرح در این دوره از نمایشگاه برگزار خواهد شد.
 نخستین کیش اکسپو آذرماه برگزار می شود
وی در خصوص برگزاری نمایشگاه کیش اکسپو نیز افزود: در نمایشگاه های اکسپو که بیشتر به صورت منطقه ای برگزار می شود، مباحث فرهنگی بروز و ظهور بیشتری داشته و موضوع فناوری در آن ها پررنگ تر است.
میرزایی افزود: پاویون های صنایع نفت گاز، محصولات پتروشیمی، شیمیایی پلیمری، محصولات معدنی و فلزات و فولاد، محصولات صنایع انرژی های تجدید پذیر، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، پاویون شرکت های بین المللی، پاویون شهرک های صنعتی، خدمات گردشگری، محصولات دانش بنیان، محصولات دارویی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی، حمل و نقل و لجستیک، خدمات مالی و بانکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت های خودرو و قطعات یدکی، شرکت هایساختمانی و تاسیسات و شرکت های کشاورزی و غذایی از شرکت کنندگان در این دوره از کیش اکسپو هستند.
نخستین نمایشگاه کیش اکسپو ۳ تا ۹ آذر ماه به مدت یک هفته در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش