شما اینجا هستید
اخبارکیش » افتتاح اولین مرکز آزمون‌های آنلاین در جزیره کیش

 اولین مرکز آزمون‌های آنلاین در جزیره کیش با حضور محمد بذرافشان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان و هیئت همراه، ۱۴ مرداد در مرکز آموزشی آواکیش افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش، این مرکز با سیستم‌های کامپیوتری مجهز، به منظور برگزاری آزمون‌های آنلاین آموزشگاه‌های آزاد کیش راه‌اندازی شده است.مدیر کل اداره کل فنی و حرفه‌‌ای استان هرمزگان در بازدید از مرکز آزمون‌های آنلاین آواکیش، اظهار داشت: با افتتاح این مرکز سرعت آزمون و ارائه مدارک به داوطلبان بالا می‌رود که این امر سبب کاهش هزینه‌هایی مانند چاپ، حمل و نقل و همچنین افزایش کیفیت و سنجش آزمون‌ها می‌شود.
 بذرافشان در ادامه گفت: پیش‎‌بینی می‌شود در یک سال آینده نزدیک به ۲ هزار نفر بتوانند از ظرفیت مرکز آزمون الکترونیک استفاده کنند.
او هدف از افتتاح این مرکز را دستیابی به نیروی کار ماهر دانست و گفت: این مرکز برای بهبود کیفیت خدمات به کارآموزان، صاحبان مشاغل و استادکاران تأسیس شده است.
این اقدام مهم پس از چندین سال برای اولین بار در جزیره کیش صورت می‌گیرد و می‌تواند نقشی اساسی در ارتقای سطح آموزش و تسهیل فرآیند آزمون‌دهی ایفا کند. این مرکز با هدف افزایش دسترسی به خدمات آموزشی و ایجاد فضایی مناسب برای دانشجویان و کارآموزان تاسیس شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش