شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش کیش در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، از سخت کوشی، آگاهی رسانی و صداقت در رساندن اطلاعات و اخبار صحیح آنها قدردانی کرد.
سرهنگ دوم ” محمد زنگانه ” گفت: «خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند. هفدهم مرداد ماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است.
وی افزود: خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه هدف منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه می شوند و همچنین، واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات مردم هستند.
زنگانه ادامه داد: این روزها در شرایط های متفاوت، این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع باشند.
سرهنگ دوم زنگانه یادآور شد: پلیس کیش سالهاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از وقایع و امنیت پایدار پرداخته است. شما صاحبان قلم چه در عرصه رسانه ها و خبرگزاری ها، شایسته آگاهی رسانی هستید، زیرا که صادقانه نوشته اید و در این مسیر واژه ها کاشته اید و آگاهی برداشت کرده اید و دیده ها، وسعت داده اید.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تبریک روز خبرنگار اینجانب به عنوان سرباز کوچک ولایت و خدمتگذار کیشوندان بزرگوار، بر خود فرض می دانم از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در انعکاس به موقع اخبار و دستاوردهای نیروی انتظامی به موقع اقدام می کنند صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش