شما اینجا هستید
اجتماعی » نوسازی تابلوهای راهنمای معابر در کیش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، فرامرز فرجی رییس اداره پسماند و امور مناطق معاونت خدمات شهر این شرکت از نوسازی تابلوهای راهنمای اماکن در معابر جزیره کیش خبر داد.
فرجی گفت: در راستای هدایت و راهنمایی شهروندان و گردشگران و سهولت دسترسی آنان به اماکن مختلف ، ۱۲۸ تابلوی راهنما و معرفی اماکن خدماتی، تاریخی و گردشگری در ابعاد متفاوت در خیابان های سطح شهرتعویض و یا برای نخستین بار نصب شد.
وی با اشاره به لزوم نوسازی تابلوهای آسیب دیده با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و اماکن و دسترسی آسان‌تر شهروندان و گردشگران گفت: تابلوهای شناسایی معابر، یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیدا کردن نشانی و مراکز مختلف خدماتی شهر است و با توجه به آب و هوای گرم و شرجی جزیره برخی از این تابلوها به مرور زمان کمرنگ و یا مخدوش شده که در حال تعویض و نوسازی است.
لازم به ذکر است شرکت عمران ، آب و خدمات از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است که مسئولیت تامین زیر ساخت های خدمات شهر از جمله فضای سبز ، پسماند ، نگهداری و توسعه شبکه فاضلاب شهری و حمل و نقل عمومی را بر عهده دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش