شما اینجا هستید
اخبارکیش » تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین عکسواره محرم کیش درپی استقبال گسترده عکاسان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش، وی اعلام کرد: تا پایان روز بیستم مرداد، ۹۵۵ اثر از ۲۰۱ شرکت کننده و از ۷۰ شهر مختلف کشور به دبیرخانه عکسواره محرم کیش ارسال شده است.
دبیر عکسواره محرم کیش افزود: با سپاس از شور و اشتیاق همه هنرمندان شرکت کننده در به تصویر کشیدن لحظات ناب و معنوی محرم ،به اطلاع می‌رساند؛ به پیشنهاد سید علیرضا فاطمیان پور، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و باتوجه به درخواست‌های پُرشمار برای ثبت عظمت و شکوه مراسم اربعین حسینی امسال و با درک عمیق از اهمیت این رویداد بزرگ در نمایش جلوه‌های فرهنگی و معنوی، مهلت ارسال آثار به عکسواره محرم کیش تا ۱۲ شهریور ماه تمدید شد و بخش ویژه و جایزه عکاسی پیاده روی اربعین نیز بر روی سامانه فعال گردید.
وی از همه هنرمندان عکاس، دعوت کرد تا با ارسال آثار خود از طریق لینک جشنواره، سهمی ارزشمند در ثبت و نمایش این لحظات معنوی داشته باشند.
فائق تاکید کرد: به همین منظور، مراحل داوری و برگزاری نمایشگاه نیز با تأخیر انجام خواهد شد تا هیات داوران بتوانند با دقت و توجه کامل، آثار بی‌بدیل شرکت کنندگان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند. تاریخ معرفی برگزیدگان و نمایش آثار متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
این عکسواره به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، برای چهارمین بار برگزار می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش