شما اینجا هستید
اخبارکیش » اینجا چراغی روشن است / حضور غول ها در جزیره کیش

هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۴ از امروز به میزبانی  جزیره کیش برگزار می‌شود. این رویداد بزرگترین میزبانی تاریخ پرورش اندام ایران است.

با همه نقدهایی که به روش های اطلاع رسانی و رسانه ای برگزار کنندگان این رویداد داریم و همچنین نگرانی از برنامه ریزی های دقیقه نودی و بسیاری از موارد ضعف دیگر، ولی اولا آرزو می کنیم که کیش، میزبانی خوب و آبرومندانه ای داشته باشد و مهمانان ما، با خاطره ای خوش به کشورهای خود بازگشته و مبلغ کیش شوند.

دوما، آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در این مسابقات داریم.

و سوم هم اینکه با خوشحالی می گوییم ” اینجا چراغی روشن است ”  و روشن بودن چراغ هر اتاق هتل های کیش و شلوغ بودن اماکن تفریحی، گردشگری، رستوران ها، بازارها، تاکسی ها و همه اصناف کیش، باعث دلگرمی و شادی کیشوندان است.

جایگاه کیش این و بالاتر از آن است. جزیره کیش باید میزبان مسابقات ورزشی، نمایشگاه ها، همایش ها، کنسرت ها، تئاترها و فستیوال های فیلم و انواع و اقسام برنامه ها در تراز بین المللی باشد. سال ها است که می گوییم کیش، ایران کوچک است و باید ویترین کشورمان باشد و نگاه ما باید به رقابت با شهرها، متطق آزاد و جزایر رقیبمان در دنیا باشد و نه داشتن نگرانی برای جزئی ترین نیازهای روزمره شهروندان از کپسول گاز، آب و برق، بلیط هواپیما، بنزین و تلاش برای ماندگاری خودروهای داخلی گرفته تا بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و…

کیش باید هوشمندترین، متفاوت ترین، شیک ترین، به روزترین و جذاب ترین شهر ایران باشد. چون هم ظرفیت خدادادی اش را دارد، هم سرمایه های مالی و انسانی و اگر نگاه درستی به آن حاکم شود و قوانین و بخشنامه های خلاف قانون اصلی مناطق آزاد و همچنین نگاه های دگم و تنگ نظرانه و البته مافیاها بگذارند، کیش می توان رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد…

اینجا چراغی روشن است…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش