شما اینجا هستید
اخبارکیش » ۵ امتیاز امارات برای دارندگان ID کارت و مزایای کارت کیشوندی؟!!!

اگر در امارات زندگی می کنید، باید شناسه امارات داشته باشید (این یک الزام قانونی است). در واقع، شناسه های امارات توسط اداره فدرال هویت و شهروندی برای همه شهروندان و ساکنان امارات صادر می شود.

اما EID شما بیش از آنچه فکر می کنید قدرت دارد.

۱٫ می توانید از دستگاه خودپرداز پول برداشت کنید.
۲٫ می توانید هزینه سوخت را در پمپ بنزین ها پرداخت کنید.
۳٫ می توانید از آن به عنوان کارت بیمه درمانی خود استفاده کنید
۴٫ می توانید از آن در گیت های الکترونیکی فرودگاه DXB استفاده کنید
۵٫ تخفیفات زیادی با آن دریافت کنید.

چندین هتل و جاذبه توریستی، تخفیف های ارزان قیمتی را به ساکنان ارائه می دهند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که EID خود را فلش کنید.

و کارت کیشوندی که سابقه زیادی هم دارد، تنها برای گذر موقت یکماهه خودرو، آن هم با شرایط سخت و ضمانت نامه بانکی و همچنین معافیت گمرکی خروج اثاثیه منزل ( با باطل کردن کارت ) استفاده می شود.

در سال ۹۷ ، از طرحی به نام کیش کارت رونمایی شد و اعلام شد که طرح کیش کارت به عنوان کارتی اعتباری با قابلیت های مختلف برای شهروندان جزیره کیش اجرایی می شود

مسئولان وقت اعلام کردند:  کیش کارت با انجام خدمات بانکی می تواند جایگزین تمامی کارت های بانکی شود و علاوه بر تجمیع این کارت ها و عملکرد به عنوان کارت شناسایی، خدمات اقتصادی و درمانی نیز از بستر این کارت به شهروندان ارائه می شود.  از دیگر مزیت های این کارت این است که شهروندان با دریافت کیش کارت می توانند از بخش کیف پول الکترونیکی اپلیکیشن آی کیش برای پرداخت ها وخریدهای اینترنتی خود نیز استفاده کنند.

ولی در عمل، این وعده نیز مانند بسیاری از طرح ها و وعده های مسئولین، سرانجامی نیافت. آیا در عصر تکنولوژی و هوش مصنوعی، نمی شود در جزیره به اصطلاح هوشمند کیش، ایده ها و طرح های به روز و کاربردی برای ساکنان کیش تعریف کرد؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش