شما اینجا هستید
اخبارکیش » تقدیر از زحمات کارکنان معاونت ورزش و تفریحات سالم به مناسبت گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، محمد مهدی احمدی رییس هیات مدیره و مدیرعامل به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت با حضور در محل کار همکاران معاونت ورزش و تفریحات سالم و اهدای گل از تلاش آنها در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت های ورزشی در کیش تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش محمد مهدی احمدی با اشاره به اینکه توسعه و استاندارد سازی امکانات ورزشی یکی از عوامل موثر در افزایش سلامت همه جانبه افراد و کاهش آسیب های اجتماعی است گفت: تلاش مسئولانه همکاران معاونت ورزش در حفظ و نگهداری از اماکن و ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی سبب شده است تا ساکنان جزیره کیش برای مشارکت در فعالیت های ورزشی ترغیب شوند.

وی افزود: کسب مدال های متعدد توسط ورزشکاران کیش در گروه های سنی مختلف نشان دهنده برنامه های آموزشی مطلوب و مهیا شدن شرایط مناسب برای توسعه ورزش قهرمانی و پرورش استعداد های بومی است.
سید محمد قریشی نیز از نام نویسی ۳ هزار و شصت و نه نفر در کلاس های آموزشی معاونت ورزش و تفریحات سالم در ۴ ماه اخیر و حضور ۱۰۰ مربی در رشته های مختلف ورزشی برای ارائه خدمات آموزشی به ورزشکاران کیش خبر داد و اظهار داشت : در نیمه دوم سال رویدادهای ورزشی متنوعی در سطح ملی و بین المللی در جزیره کیش برگزار خواهد شد تا ضمن توسعه گردشگری ورزشی ، برای جوانان و نوجوانان و ورزشکاران جزیره کیش نیز فرصت کسب تجربه های ارزشمند فراهم شود.
به گفته وی المپیاد ورزشی بانک ها ، مسابقات ملی آمادگی جسمانی ، رقابت های ملی و بین المللی تنیس ، مسابقات نجات غریق و شنای آبهای آزاد از جمله برنامه های ورزشی است که در نیمه دوم سال به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش